.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعزیر66واحد عرضه کننده زولبیا وحلیم دراستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر 66 واحد عرضه کننده زولبیا و حلیم در استان خبر داد.


مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان مطلب فوق گفت : در ماه مبارک رمضان کنترل ها از مراکز توزیع اقلام مواد غذایی از جمله زولبیا و بامیه و آش و حلیم کما فی السابق صورت می پذیرد به طوریکه با دریافت گزارش مراجع ذی صلاح بدون اغماض با متخلف برخورد می شود .
وی افزود : اتحادیه ها و اصناف قیمت های مصوبه این اقلام را به واحدهای صنفی ابلاغ و این واحدها ملزم به رعایت نرخ نامه جدید می باشند مازاد بر نرخ نامه تخلف محسوب و با متخلفین برابر قوانین تعزیرات حکومتی برخورد خواهد شد.
ابن مقام قضائی تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد : قنادی ها در طول ماه رمضان زولبیا و بامیه را نسبت به روزهای دیگر سال بیشتر تولید می کنند و مردم نیز موقع افطار از این اقلام استقبال می کنند لذا از سوی مراجع ذیصلاح می بایست نظارت بیشتری صورت گیرد .
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین مواردی که در توزیع زولبیا بامیه ، حلیم و آش باید رعایت شود نکات بهداشتی که از اهمیت ویژه و خاص برخوردار بوده و قنادان باید بهداشت وسایل کار و محیط را رعایت کنند از روغن های استاندارد مایع و با ترانس پایین تر از 5 استفاده کنند .
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از بازرسان بهداشت خواست با دقت بیشتر و نظارتی دقیق از قنادی ها و واحدهای عرضه کننده حلیم و آش بازرسی تا هیچگونه تخلف بهداشتی صورت نگیرد و در صورت مشاهده مراتب به تعزیرات حکومتی گزارش شود تا برخورد قانونی با متخلفین بعمل آید.
مهدی عباسی درخصوص عملکرد شعب اداره متبوعش از ابتدای رمضان تاکنون گفت: از ابتدای این ماه تعداد 67 فقره پرونده مربوط به تخلف قنادی ها و عرضه کنندگان آش و حلیم به شعب ارسال که تعداد 66 فقره مختومه و متخلفین به مبلغ 39 میلیون و 335 هزار ریال جزای نقدی محکوم گردیدند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.